You are here: Home -  Ugg Belgie Online attribuut belang profielen hun onderliggende film

Ugg Belgie Online attribuut belang profielen hun onderliggende film

Ugg Belgie Online

Het onderzoek richt zich op het bewegende consument foto motieven en keuzecriteria. Het doel ervan kan worden gespecificeerd in de volgende doelstellingen: (1) om de motivationele basis van de cinema bijwonen onderzoeken. (2) om de voorspellende vermogen van de film motieven en consumenten 'attribuut importances bij voorkeur regressies van vier typen film te onderzoeken, (3) om een ​​film keuze analyse uit te Ugg Belgie Online voeren door te voorspellen publiek lidmaatschap met discriminant analyse. De gegevens zijn gebaseerd op een gemak steekproef van Finse consumenten (N = 228), het bijwonen van een van de volgende soorten film: avonturen / thrillers, menselijke / sociale drama's, sexfilms, entertainment movies.The resultaten van een groep van multivariate analyses (factor analyse, canonische correlatie, voorkeur regressie en discriminantanalyse) geven aan dat consumenten bijwonen verschillende films duidelijk gescheiden motivatie basen, evenals attribuut belang profielen, hun onderliggende film keuzes. Elk type film had Belgium Uggs een specifieke voorkeur structuur, door de regressiecoëfficiënten uitgedrukt. Ten slotte is de discriminant analyse suggereert dat de algemene motief en attribuut variabelen gelden ook in het voorspellen van bewegend beeld keuze. Per saldo waren de resultaten elkaar ondersteunen en illustreren de bestuurlijke nut van kwantitatieve analyse van de consument ook in het geval van een dergelijke abstracte recreatieve producten als bewegende beelden.
0 Reacties


Spreek uw mening